måndag 11 maj 2009

Dagarna rusar iväg...

Jag känner ofta att allt går så vansinnigt fort och jag springer efter och försöker hänga med. Det är inte alltid helt lätt.
Mycket utbildningar är det och många utbildningar är inbokade. Det ska bara fastna i huvudet också.
Därför är det skönt att göra annat på helgerna.
Denna helg har jag varit i Stockholm. En av sönerna avslutar sin polisutbildning den 4 juni i Stockholm och grejer och möbler ska flyttas därifrån och till Göteborg. Just nu står allt hemma i mitt hus.
Att göra något helt annat än att utbildas är därför precis vad jag behöver. Förhoppningsvis kan jag få in någon mer kunskap denna vecka.

Praktiskt arbete är därför det jag lägger ut på bloggen idag.
www.skapligtenkelt.se
Här kan du få tips och idéer till pyssel man kan göra hemma och i barngrupper.
Som namnet säger är tipsen skapligt enkla.
Just nu finns det över 600 pysseltips - vissa saker lättare, andra lite svårare.
Lycka till
Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar