torsdag 30 april 2009

Jobba hemma...

Hej!
Idag sitter jag hemma och jobbar. Började redan vid sjutiden för då var jag klarvaken.
Skulle börja och sammanställa de filmer som filmades på IT-studiedagen. Klippa ihop filmerna och försöka få till det.

Trodde väl att det skulle ta ett antal timmar men det räcker nog inte med denna dag, det inser jag nu.
Hade en massa mail och telefonsamtal att besvara först, eftersom jag tillbringade dagen på kurs igår.
Men nu så är jag redo att börja klippa ihop filmerna i iMovie.
Hoppas jag får till det på något bra sätt.

Har lagt in en länk idag till UR:s pedagogweb.
Den kan man prenumerera på och där får man alltid bra tips och nyheter.
Ha en skön Valborgshelg.
Njut av solen.
Anette

http://www.ur.se/pedagog/start/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar