onsdag 3 juni 2009

Härlig känsla....

...är det att sitta i datasalen och se så många arbeta med sina pimuppgifter.

I Älvsborg är vi nu 46% som gjort färdigt Pim-trean. 27% har gjort tvåan. Detta är helt fanstastiskt roligt.

Som Pimexaminator är jag previligerad. Jag får se en massa bra exempel på hur vi arbetar i våra skolor och förskolor i och med att jag får se så många "pedagogiska minnen".

Helt otroligt bra.

Idag är det stor Pim-gala i stan. Alla som gjort sina femmor får diplom och blir uppmärksammade. Här i Älvsborg är det bara en som gjort sin femma. Lisbeth Johansson, och jag hoppas hon har en trevlig stund just nu.

Min plan är att göra femman i sommar. Får se om jag lyckas. Då kanske det blir min tur att gå på Pim-gala nästa år.

Nu satte jag press på mig själv.

I och med att jag är ledig resten av veckan för att gratulera min son till sin polisexamen önskar jag er en trevlig helg.

Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar